Credit Quality garandeert u de service en kwaliteit die u van ons mag verwachten. Het in acht nemen van de Credit Quality resulteert in een transparante, prettige samenwerking die weer bijdraagt aan een soepel en aangenaam verloop van de werkzaamheden.
Credit Quality is het label dat garant staat voor de volgende zeven kernwaarden:
1. Afspraak is afspraak
Bij ons kunt u rekenen op nakoming van alle gemaakte afspraken. Onze offertes en overeenkomsten zijn overzichtelijk, helder en compleet. Wij bieden alleen aan als wij daadwerkelijk naar tevredenheid kunnen leveren. Dit maakt ons een betrouwbare en eerlijke partner.
2. Korte communicatielijnen
Wij hanteren korte communicatielijnen, zowel richting u als klant als richting onze medewerkers. Hierdoor kunt u rekenen op een snelle afwikkeling van uw wensen en vragen.
3. Vakkundig en specialistisch
Al onze medewerkers worden eerst vakkundig getraind en ingewerkt voordat zij geschikt zijn voor zelfstandige plaatsing bij onze opdrachtgevers. Hierdoor heeft u altijd te maken met vakkundige medewerkers die van de hoed en de rand weten. Specialistische werkzaamheden worden alleen uitgevoerd door daartoe gekwalificeerde medewerkers. Onze aanpak leidt dan ook tot goed opgeleide, tevreden, gemotiveerde en trotse medewerkers die hun werk met plezier en betrokkenheid verrichten.
4. Meedenkend
Onze medewerkers voeren niet alleen uit, maar kijken graag verder dan hun neus lang is. Een pro-actieve houding met oog voor verbeteringen en creativiteit is dan ook een belangrijke eigenschap die zij door training en ervaring hebben verworven.
5. Respect voor milieu en omgeving
Credit Dienstverlening heeft respect voor het milieu en werkt daarom met zo min mogelijk milieubelastende producten en systemen, zonder daarbij afbreuk te doen aan de kwaliteit van dienstverlening. Ook respect voor de omgeving behoort tot deze kernwaarde. Onze medewerkers passen zich moeiteloos aan de sfeer van uw organisatie aan.
6. Flexibel
Wij zijn flexibel ingesteld. Wilt u toch een andere aanpak dan in eerste instantie gewenst was? Wij bewegen moeiteloos met de stroom van uw ideeën mee.
7. Representatief
Wij realiseren ons dat wij uw organisatie van dienst zijn en ons daarmee in uw omgeving begeven. Wij begrijpen dan ook goed dat onze aanwezigheid het aanzicht van uw organisatie beïnvloed. Wij treden dan ook representatief op, hetgeen zich vertaalt in uniforme bedrijfskleding, een goede aansturing en een professioneel, representatief overkomen.