One stop shopping voor facilitaire diensten

Schoonmaken, opruimen, transport, montage, ompakken, verkeer regelen en weer doorgaan.

Kent u dit probleem?
U heeft een project waarbij u handen tekort komt, maar u moet al snel zaken doen met vier of vijf bedrijven om die uren in te vullen? Daarmee lopen uw interne uren in relatie tot de inzet snel op. Dan is het tijd om na te denken over inzet van één partner die u deze taken binnen zijn opdracht uit handen neemt.

Als we praten over ons werk, praten we vaak in voorbeelden. Immers, de beste manier om te laten zien waar we waarde toevoegen, is door de ervaringen van onze klanten. Zo helpen we één van onze klanten in de bouwsector bij het schoonmaken, voorbereiden, interne transport, het uitpakken van winkelinterieurs en leveren wij verkeersregelaars. Dit doen wij bij projecten die een korte doorlooptijd hebben en waar flexibiliteit de sleutel voor succes is.
Onze relaties in de bouw ondersteunen we niet alleen met keetschoonmaak, maar ook met opruimwerkzaamheden in het project, verplaatsingen en het oplevering klaar maken van de bouw.

Als u het van de buitenkant bekijkt doen wij hetzelfde als uw bestaande leveranciers, maar met als groot verschil dat wij alle diensten in huis hebben. Credit Dienstverlening heeft de oplossing door één aanspreekpunt te leveren voor alle schoonmaak-, reinigings-, opruim- montage-, verhuiswerkzaamheden en het leveren van verkeersregelaars op uw project. Alles met de kenmerkende flexibiliteit van onze collega’s en de persoonlijke inzet van Ralph Struik. Van planning, via uitvoering tot oplevering in één hand staat alles in dienst van uw project.

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *